četrtek, 28. oktober 2010

JESENSKA OPRAVILA

Kar nekaj časa me ni bilo na blogu, ampak to ne pomeni, da ni več novih idej in receptov. Teh je še dovolj na zalogi. V tem času nisem lenarila ali pa sanjarila, sem prenavljala stanovanje, preizkušala nove jedi, vlagala presno hrano za zimovanje, saj je bilo potrebno pobrati pridelke z vrta in ker vsega ni moč pojesti naenkrat, sem se odločila, da vložim zelenjavo v kozarce brez kuhanja. Jeseni je res veliko dela s shranjevanjem živil za zimsko obdobje.
Poleg dela pa sem našla čas tudi za zabavo, z možem zelo rada hodiva na koncerte rock¨n rola. Pa tud mož je glasbenik in igra v bandu, zato nama ne manjka razvedrila. Ker pa je potrebno vzdrževati prijatelje, jih pogosto povabim na degustacijo novih jedi. V tem času pa sem tudi praznovala, zato sem povabilo hčerko z družino na preizkušnjo novih slastnih presnih dobrot.

Ni komentarjev:

Objavite komentar