petek, 9. april 2010



O meni

Pred 3 leti sem zbolela. Nujno so me poslali na operacijo. V sebi sem začutila, da moram preveriti še na alternativni ravni, stopila sem v stik z svetovalci, ki so mi svetovali naj se obrnem še na drugega zdravnika in drugo diagnozo. Eden pa mi je svetoval, naj kontaktiram na spletni strani Preporod gospoda dr. Videnška. Storila sem vse, da si pridobim še dodatne informacije.
Po vseh nasvetih sem se zopet odločila, da opravim 14 dnevni zdravilni post. Pila sem sokove in čaj, po navodilih gospoda dr. Videnška. Prebrala sem tudi več knjig o postu. Bilo je uspešno in na naslednjem pregledu ni bilo več sledu o kakršnikoli cisti. Bila sem vesela in še bolj prepričana o tem, da se telo lahko samo pozdravi..
Po postu sem se odločila, da bom bolj skrbela za svoje telo in bom preverjala ali je hrana, ki jo uživam zdrava. Tako sem se odločila kupovati v bio trgovinah in na tržnici, pri pridelovalki s katero sem tudi navezala pristen stik. Predvsem pa sem tudi spremenila prehrano, več sem jedla zelenjavo in kaše, črtala sem iz prehrane mleko, belo moko, sladkor, nepolnozrnate izdelka, ter ohranila pitje svežih zelenjavnih in sadnih sokov. Še vedno mislim, da je pitje svežih zelenjavnih in sadnih sokov, zelo zdravo.
Pred nekaj meseci pa sva po nasvetu z možem prebrala še nekaj knjig o presnojedstvu, tudi kupila sem knjigo Najboljši recepti za presne jedi in se odločila, da bova počasi, ko izprazneva vse ostale prehranske zaloge, postala presnojedca.

Zdaj sva na presni hrani že nekaj mesecev in sva oba mnenja, da se počutiva zelo dobro, zato bova s tem nadaljevala.
Želela bi si le, da bi tudi pri nas, tako kot v tujini bilo možno oditi v presno restavracijo, kjer bi postregli z surovo hrano. Rada se družim s prijatelji in znanci in razen na solate v restavracijah ni nič presnega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar