ponedeljek, 23. avgust 2010

VIKEND NA MORJU




Za vikend smo se imeli fantastično. Bili smo na morju pri hčerki, zetu in vnukoma. Vreme je bilo kot naročeno, sončno in toplo, morje je odsevalo prekrasno turkizno barvo, že ko smo se vozili proti cilju. Tudi z vnuki smo se igrali, sprehajali, pogovarjali, risali. Bili smo sproščeni in umirjeni. Ko se tako dobimo pripravimo tudi pojedino z eksplozijo okusov sveže hrane. Zjutraj smo si pripravili makrobiotični smothy iz svežega lokalnega sadja. Ta vikend sva si razdelili v soboto sem pripravila kosilo jaz v nedeljo pa hči, moram priznati, da je veliko okusnejše, ko se samo sprostiš in okušaš hrano, ki ti jo pripravi nekdo drug. Hči se je zelo potrudila, naredila je pico, zelo lepo dekorirano všečno in pisano že očem in 2 solati, ki so še osvežile že tako prijeten okus mamljivih grižljajih pice, za sladico pa čokoladno-bananino rolado. Ona specialno dela še posebej slastne sladice. Jedli smo tudi svežo lubenico, fige, slive, grozdje. Za melono pa ni bilo več prostora, zato me še čaka lepo ohlajeno v hladilniku. Po tako prijetnem vikendu, vedno ugotavljam, da so najlepši trenutki v življenju bivanje s svojimi ljudmi, ki jih imam srčno rada. Za delovni ponedeljek pa sem pripravila kosilo iz hrane, ki sem jo našla v hladilniku.

2 komentarja:

  1. Se popolnoma strinjam s tem, da zelo paše, ko ti nekdo drug postreže z okusno hrano, ti se pa samo prepustiš novim jedem, brez da bi vnaprej vedel, kakšne so sestavine. Če si vedno v vlogi kuharskega mojstra, si vedno prikrajšan tega občutka, da jed okušaš kot celoto in poskušaš sam ugotoviti, katere sestavine vsebuje :). Ja, naša družinica ima pa res srečo, da sta tudi babi in dedi presnojeda.
    Se že veselimo kakšne naslednje sveže babine specialitete :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Naslednja presna pojedina se pa obeta okrog mojega rojstnega dne, takrat bi si želela povabiti svojo mlado družinico.

    OdgovoriIzbriši