sreda, 6. april 2011

SVETLOBA V ŽIVLJENJU

tako zelo sem zadovoljna, ker sem v zadnjem tednu navezala stike z ljudmi,ki jim je edini cilj osveščanje in pomoč pri vsakodnevnih tegobah ljudi, ki se slabo, preveč ali premalo prehranjujejo in jih to pripelje v slabo razpoloženje brez energije. . V tem sklopu je povezava z zdravim življenjem, zdravim hujšanjem, dopolnilom k zdravemu načinu prehranjevanja.
Ničkoliko resničnih zgodb sem slišala, pohvale in priznanja za zavzetost delovanja. Bila sem tudi pri družini, kjer so tako starejši, kot mlajši člani že ugotovili, da so zdravstveno šibki, da jih boli to in ono, da imajo prebavne težave, alergije. Prav tako se zavedam, da skoraj ni družine, ki ne bi bila prizadeta od bolezni rak, diabetes, itd.. Tudi sama sem se odločila, da se bom še bolj trudila in ozaveščala ljudi ter jim dejansko pomagala premagovati njihove zdravstvene težave ali težave s prekomerno težo.
Kolikor vas še kaj zanima se obrnite name za nasvet. Moj edini cilj je pomagati do srečnega in zdravega življenaja. Vsi se kdaj pa kdaj zavemo, da je najpomembnejše zdravje.

2 komentarja:

  1. Bravo za te! In seveda sreča za tiste, ki jijm pomagaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti, ravno to je tista prava stvar, da se povezujemo in vsak od nas nekaj da in nekaj dobi..

    OdgovoriIzbriši