četrtek, 4. februar 2016

Dejavnosti, ki sem jih opravljala v letu 2015

Letos prvič sem se udeležila novoletne zabave Gobarskega Mikološkodruštva Ljubljana.. Ogledate si lahko na spletni strani.... Imamo veliko aktivnosti, ki so družabni in prijetni. /http://www.gobarji.si/
Sodelovala sem tudi na sejumu "Narava zdravje" na Gospodarskem rastavišču.
Prav tako pa sem v letu tudi članica Šole za zdravo življenje, kjer imamo vsakodnevno telovadbo, nordijsko hojo, razna predavanja o zdravem življenju itd,  in  bila sem informatorka na Festivalu za 3. življensko obdobje. Še posebno z veseljem pa sem se vključila v program Igra-predstava. Program je zanimiv in zabaven.
Kaj je igra? Kako se vživeti v vlogo? Kako lahko svoje življenjske izkušnje posodimo likom in jih s ščepcem domišljije oživimo, da postanejo resnični?
Udeleženci programa razvijajo in krepijo: - čutni in čustveni spomin ter njuno prevajanje v vlogo - sposobnost kontinuiranega bivanja v vlogi - dojemanje okolja in odnosov preko čutno/čustveno/miselnega ustroja lika - prepoznavanje vloge arhetipov v vsakdanjem življenju in za potrebe igre vlog - jasno in zanimivo branje ter govor - smiselno interpretacijo besedil.
Program je primeren za vse, ki ste si želeli kdaj: - zaigrati koga drugega - stopiti v tuje čevlje - se igrati - uporabiti tremo nastopanja kot pomočnika  - nastopiti v vlogi iz dramskega teksta - interpretirati poezijo - sami želeli narediti predstavo.
CILJI
Udeleženci razvijajo in pridobijo v programu naslednje sposobnosti:  - umiritev in čutno zbranost - doseganje čutne sinergije - aktivno poslušanje - boljše opazovanje in zaznavanje - tranfser govorice čutov na medčloveške odnose - oblikovanje odrskega prostora z imaginacijo - kreacijo zgodbe in njeno oživitev na odru.
Za zaključek bomo pripravili javni nastop (gledališko predstavo), če bodo udeleženci izrazili pripravljenost, sicer pa v nadaljnjih letih razvijamo sposobnosti igranja in nastopanja naprej.
.

Ni komentarjev:

Objavite komentar