četrtek, 30. marec 2017

POLENTA Z OMAKO IZ SUŠENIH PARADIŽNIKOV

Zelo okusno in lahko prebavljiva hrana je polenta. Če jo že pripravljate jo lahko pripravite vsaj za dvakrat in jo polovico spravite v vrečko in zmorzovalnik, tako vam bo ostala za dni, ko ne boste imeli volje do kuhanja. Kadar izbiram polento sem še posebno pozorna, saj je bolj zdrava in ima več zdravilnih snovi bio polenta, ki se kuha malo dlje časa, ampak medtem pa lahko pripravite tudi poljubno omako, kuha se največ 1/2 ure, seveda pa je potrebno mešanje, da se ne prime posode.
Omako sem pripravila iz svežih in sušenih paradižnikov. Najprej sem popražila 2 čebuli in 4 stroke česna, dodala sem na kocke narezan 1 korenje, na koščke zrezane 4 manjše paradižnike  in 1 rdečo papriko to sem zalila  z jušno osnovo in kuhala, 20 minut, nato sem s paličnim mešalnikom  zmiksala omako. dodala na drobno narezan čemaž, ter na malo večje koščke posušene paradižnike, ki sem jih predhodno namočila (uporabila sem tudi vodo, kjer so se namakali paradižniki). Vse skupaj sem pokuhala še 15-20 minut. Na koncu pa sem potresla s sesekljanim petršiljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar